Contact met andere moeders in Arnhem

Forum Moeders ontmoeten Contact met andere moeders in Arnhem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

Hoi, na verschillende verhuizingen woon ik in Arnhem en heb ik hier nog weinig vrienden. Ik ben 36, ben werkend, heb gestudeerd aan de universiteit en woon alleen met een zoontje van 3…het lijkt me heel leuk, voor mijn zoontje en mezelf, om in contact te komen met andere moeders die het leuk vinden om dingen samen te doen, gezellig wat te drinken, leuke gesprekken te hebben etc. Spreekt dit je aan, dan vind ik het heel leuk om iets van je te horen..

Anoniem
    Inactief

Hoi, ik ben een alleenstaande moeder van 35 en heb een zoontje van 2,5 jaar. Ik ben ook werkend en heb HBO gedaan. We wonen in de Achterhoek.
    Ik zou het ook leuk vinden om nieuwe mensen (met kids) te ontmoeten en dingen te gaan ondernemen!
    Ik hoor graag van je, als mijn berichtje je aanspreekt 🙂

Anoniem
    Inactief

Hoi Vlinder en andere moeders,
    Mij lijkt het ook leuk om wat andere moeders te ontmoeten. Ik woon vlakbij Arnhem en heb er wel vrienden maar helaas niet zoveel met kinderen. Mijn dochter is 2,5 en mijn zoon is 9 mnd. Ik heb hbo gedaan en werk 3 dagen per week.
    Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk hoe je in dit forum een persoonlijk bericht kunt sturen… ?

Lisa
    Sleutelbeheerder

Het versturen van priveberichten is nog niet mogelijk (staat wel op ons lijstje).

Ik zal jullie per mail handmatig met elkaar in contact brengen.

Anoniem
    Inactief

Hoi Vlinder

Ik woon ook in Arnhem en vind het zeker gezellig om meer contacten te krijgen. Lijkt me leuk. Een goede tip is ook de wandelwagensoos in Arnhem zuid. Daar komen ook veel moeders met kids op maandag en op vrijdag.

Lisa
    Sleutelbeheerder

Als het goed is hebben jullie een mail van info@arnhemsemoeders.nl ontvangen! Zo niet dan kun je de spambox nog even controleren.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.